FAQ Δικτυακό Μάρκετινγκ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ


Τι είναι το Network Marketing;


Το Network Marketing (μεταφράζεται: ‘Δικτυακή Εμπορία’) ή Multi Level Marketing – MLM μεταφράζεται: ‘Πολυεπιπεδικό Μάρκετινγκ’) είναι μια νέα σχετικά μέθοδος διακίνησης προϊόντων ή/και προώθησης προγραμμάτων παροχής υπηρεσιών που βασίζεται στην ‘από-στόμα-σε-στόμα’ διάδοσή τους με τη μεσολάβηση ανεξάρτητων συνεργατών και την απευθείας προώθησή τους στον καταναλωτή, χωρίς τη μεσολάβηση των παραδοσιακών ‘ενδιάμεσων φορέων’ της αγοράς (επίσημες αντιπροσωπείες, χονδρέμποροι, καταστήματα λιανικής, super-markets κλπ).

Έτσι, η τελική τιμή του προϊόντος ή της παρεχόμενης υπηρεσίας απαλλάσσεται από τα ποσοστά που θα πήγαιναν - όπως έχει καθιερωθεί εδώ και μερικούς αιώνες - σε όλους αυτούς τους ‘μεσάζοντες’ εμπορικούς φορείς, αλλά και από το κόστος της πανάκριβης πια στις μέρες μας διαφήμισης.
Τα χρήματα που θα ‘νέμονταν’ όλοι οι εμπορικοί και διαφημιστικοί φορείς (κάπου μεταξύ 50%, αλλά μέχρι και 80% της λιανικής τιμής του προϊόντος ή της παρεχόμενης υπηρεσίας!), οι εταιρίες Network Marketing (με σταθερά και προκαθορισμένα για την κάθε μια ‘Πλάνα Αμοιβών’), τα ‘μοιράζουν’ στους ανεξάρτητους συνεργάτες τους – ‘προωθητές’ των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους!

Έτσι, οι συνεργάτες μιας εταιρίας Network Marketing, που: ΔΕΝ είναι ‘υπάλληλοί’ της,
ΔΕΝ αμείβονται με ‘μισθό’,
ΔΕΝ είναι ‘ασφαλισμένοι’ - από την εταιρεία -,
ΔΕΝ εργάζονται με συγκεκριμένο ΩΡΑΡΙΟ,
αλλά, ΟΣΟ θέλουν, ΟΠΟΤΕ θέλουν και
ΑΝ θέλουν,
και επομένως, είναι:

ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ – ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,
ΝΕΜΟΝΤΑΙ τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ που τους αποδίδει η εταιρία MLM με μορφή ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, σύμφωνα με το ‘Πλάνο Αμοιβών’ της και ανάλογα πάντα, με τους ΤΖΙΡΟΥΣ και τις ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ που απέφερε στην εταιρία η δραστηριότητα των Συνεργαζομένων Μελών της Ομάδας του καθενός - συνολικά – τον προηγούμενο μήνα. 

2. Είναι το Δικτυακό Μάρκετινγκ πυραμίδα;

Είναι μια συνηθισμένη ερώτηση με μονολεκτική απάντηση: ΟΧΙ. Το Network Marketing βασίζεται στην ανάπτυξη ΔΙΚΤΥΟΥ και δεν έχει καμιά σχέση με παράνομες ‘πυραμίδες’, ‘αεροπλανάκια’ κλπ. Και η εξήγηση είναι απλή:

• Τα χρήματα που δίνονται στην εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ έχουν απτό αντίκρυσμα: κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Μπορεί να είναι κάποιο προϊόν διατροφικό, προσωπικής φροντίδας, καλλυντικό ή υπηρεσία εκπαίδευσης Internet Marketing - ουσιαστικά οτιδήποτε μπορεί να προωθείται μέσω άμεσης πώλησης.
• Οι περισσότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται με αυτό το σύστημα, έχουν ζωή δεκαετιών. Εάν ήταν σχήματα εξαπάτησης θα είχαν καταρρεύσει προ πολλού. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η Forever Living Products ιδρύθηκε το 1978, η Oriflame το 1967 και η Avon το 1886!
• Οι εταιρίες Δικτυακού Μάρκετινγκ δραστηριοποιούνται παγκόσμια σε δεκάδες χώρες, με διαφορετική νομοθεσία η κάθε μία. Ενδεικτικά η Forever Living Products μέχρι το τέλος του 2009 δραστηριοποιείτο σε 140 χώρες, η Oriflame σε 59 και η Avon σε πάνω από 140 χώρες.
• Στα σχήματα πυραμίδας, χρήματα βγάζουν όσοι βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας. Αντιθέτως, στις περισσότερες εταιρίες Δικτυακού Μάρκετινγκ χρήματα βγάζουν όσοι εργάζονται και είναι παραγωγικοί.
• Ο ‘μύθος’ - που οφείλεται στην άγνοια ή τον αρνητισμό κάποιων για κάθε τι καινούργιο (όπως είχε συμβεί με το φραντσάιζ) - ότι ‘οι τελευταίοι’ του Δικτύου πληρώνουν (ή δουλεύουν), για να πληρώνονται οι πρώτοι, καταρρίπτεται ολοσχερώς, και με μόνο το δεδομένο, πως ο ΚΑΘΕ Δικτυωτής - χωρίς καμιά εξαίρεση - είναι ο ΠΡΩΤΟΣ (ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ), της Ομάδας του ΔΙΚΟΥ του Προσωπικού Δικτύου, ανεξάρτητα από τον ‘αριθμό’ Επιπέδου -της ‘ΑΝΑΔΟΧΗΣ’ Γραμμής - στο οποίο έχει εγκατασταθεί, με την Εγγραφή του!!
• Αν ήταν παράνομες πυραμίδες τα δίκτυα εταιριών όπως οι Forever Living, Amway, AquaSource, Herbalife, LR International, Nutrimetics, Tahitian Noni, Oriflame, FM κλπ, θα ήταν έκνομες και οι κυβερνήσεις των 200 περίπου χωρών, στις οποίες αυτές - και χιλιάδες άλλες εταιρίες MLM - δραστηριοποιούνται (με Γραφεία, Αποθήκες, Εγκαταστάσεις, Προσωπικό, Φορολογικά Μητρώα και Απόδοση Φόρου Εισοδήματος, κλπ.), εδώ και στα 40 περίπου χρόνια (ανάμεσα σ' αυτές, και η Ελλάδα!).
• Νόμιμη θεωρείται μια εταιρία Network Marketing - MLM, όταν διαθέτει ΠΡΟΪΟΝ, είτε Υλικό, είτε Άϋλο (Παροχή Υπηρεσίας π.χ.), και αμείβει τους Συνεργάτες της με Προμήθειες επί των Εισπράξεων, που πραγματοποιούνται από την Επιχειρηματική Δραστηριότητα των Μελών του Δικτύου της.

Αντίθετα, ΠΑΡΑΝΟΜΟ θεωρείται το ‘Δικτυακό Οικονομικό Σχήμα’, όταν ΔΕΝ υπάρχει προϊόν ή παρεχόμενη υπηρεσία, αλλά γίνεται αλυσιδωτή διακίνηση χρημάτων από χέρι σε χέρι με ΑΔΙΑΦΑΝΗ - συνήθως μεγάλα – ΚΕΡΔΗ για τους Εκκινητές του Σχήματος, αλλά και μεγάλες ΑΠΩΛΕΙΕΣ, για τα θύματά τους, όταν για κάποιο λόγο, συνήθως με την αποκάλυψη της απάτης από την Έννομη Τάξη, διακοπεί η αλυσίδα (π.χ. ‘πυραμίδες’ Αλβανίας).
3. Πώς λειτουργεί ένα Δίκτυο MLM;
Το MLM (είναι τα αρχικά του Multi Level Marketing) είναι μια άλλη ονομασία του Network Marketing, που - όμως - επεξηγεί τον τρόπο με τον οποίο δομείται το Δίκτυο των Συνεργατών. Η ανάπτυξη του Δικτύου γίνεται με τη διαρκή προσθήκη πολλαπλών επιπέδων (Levels).

O κάθε Δικτυωτής πληροφορεί κάποιον φίλο του σχετικά με την Επιχείρησή του. Του εξηγεί - με όλες τις λεπτομέρειες - ό,τι έχει σχέση με τα προϊόντα (ή τις υπηρεσίες) που προωθεί, και τα πλεονεκτήματα που θα έχει εκείνος αν αποφασίσει να γίνει Συνδρομητής (ή Πελάτης) της εταιρίας με την οποία συνεργάζεται, πολύ δε περισσότερο αν αποφασίσει να γίνει κι αυτός ‘Συνεργάτης’ της εταιρίας και Μέλος του Δικτύου του.

Αν ο υποψήφιος αποδεχτεί την ‘πρόσκληση’ και γίνει Δικτυωτής (εγγραφόμενος στην εταιρία), ‘εγκαθίσταται’ στο ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ του Δικτύου του ‘Αναδόχου’ του - ή ‘Εισηγητή’, ή ‘Sponsor’ του - του Δικτυωτή, δηλαδή, που τον ‘έφερε’ στο Δίκτυό του, ο οποίος , μάλιστα, αναλαμβάνει και την ‘Επαγγελματική Υποχρέωση’ να τον βοηθήσει να ΠΕΤΥΧΕΙ.

Ο ‘Φίλος’ είναι τώρα ΠΡΩΤΟΥ Επιπέδου (ή ‘Πρώτης Γενιάς’ ή First Generation Συνεργάτης του Αναδόχου του) Δικτυωτής της Εταιρείας. Αν τώρα ο ‘Φίλος’, φέρει - με τον ίδιο τρόπο - ΔΙΚΟΥΣ του ‘Νέους Συνεργάτες’ στην εταιρία, αυτοί θα γίνουν Δικτυωτές στο ΔΙΚΟ του ΠΡΩΤΟ Επίπεδο, που θα είναι το ΔΕΥΤΕΡΟ Επίπεδο (Δεύτερης Γενιάς) του Αναδόχου του!

Με τον ίδιο – απαράλλακτα - τρόπο, όταν κι αυτοί, φέρουν άλλους, νέους Δικτυωτές στο ΔΙΚΟ τους ΠΡΩΤΟ Επίπεδο, οι καινούργιοι θα ‘ενταχθούν’ στο ΔΕΥΤΕΡΟ Επίπεδο του ‘Φίλου’, αλλά - όπως είναι φυσικό - στο ΤΡΙΤΟ Επίπεδο του Αναδόχου του!

Έτσι - και καθώς τα Επίπεδα (Γενιές Συνεργατών - Δικτυωτών) διαρκώς αυξάνονται σε ΒΑΘΟΣ - το ‘Γενικό’, το Κεντρικό Δίκτυο της εταιρίας, γιγαντώνεται (πολύ περισσότερο αν μιλάμε για Δίκτυα που λειτουργούν και αναπτύσσονται ΔΙΕΘΝΩΣ μέσω του INTERNET) σε ΒΑΘΟΣ, με ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠΙΠΕΔΑ Δικτυωτών, ‘ων ουκ έστι τέλος’!

Το Προσωπικό Δίκτυο του όποιου Δικτυωτή - ωστόσο - όποτε κι αν αυτός εγγραφεί στο Δίκτυο, αρχίζει από το ΠΡΩΤΟ - ΔΙΚΟ ΤΟΥ- ΕΠΙΠΕΔΟ και περιλαμβάνει ΟΛΟΥΣ - όσοι θα προέλθουν από τη Δικτυακή Κίνηση και Επαγγελματική Δραστηριότητα των Μελών του ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ- από εκεί και κάτω.

Για να είναι ΔΙΚΑΙΗ και ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ η ΔΙΑΝΟΜΗ των ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ στα Μέλη του Δικτύου, η κάθε εταιρία MLM έχει καταρτίσει ένα Σχέδιο (Πλάνο) Αμοιβών, που ορίζει μέχρι πόσων επιπέδων - του Προσωπικου Δικτύου του - ΤΖΙΡΩΝ (Εισπράξεων) ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, αποδίδει κάθε μήνα στον κάθε Δικτυωτή.

Ο πιο συνηθισμένος αριθμός που προτιμούν οι περισσότερες εταιρίες, για απόδοση ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, είναι τα επτά (7) επίπεδα, αλλά δεν είναι λίγες αυτές που πληρώνουν μέχρι το 4ο, το 5ο ή και το 6ο επίπεδο, ενώ ελάχιστες πληρώνουν και για περισσότερα - από τα 7 - Επίπεδα.

4. Τι είναι το 'Παθητικό Εισόδημα' (Passive Income);
‘Παθητικό ειδόδημα’ έχουμε, όταν ο δημιουργός ή παραγωγός ενός έργου, έχει πάψει να ασχολείται με αυτό - από τη στιγμή που το ολοκλήρωσε – και εξακολουθεί να πληρώνεται γι’ αυτό, για πάρα πολλά χρόνια ακόμη, ίσως και για όλο το υπόλοιπο της ζωής του, εισπράττοντας δικαιώματα (συχνά και μετά τον θάνατό του, οι κληρονόμοι του). Παθητικό εισόδημα π.χ. λαμβάνουν οι ασφαλιστές, καλλιτέχνες, συγγραφείς, εφευρέτες κλπ.

Με Παθητικό εισόδημα αμείβονται - κατά κανόνα – και οι Δικτυωτές MLM (εφ’ όρου ζωής και μεταβιβάσιμο στους κληρονόμους τους), όταν το Δίκτυό τους έχει αναπτυχθεί αρκετά και δεν απαιτεί τίποτε άλλο πια, παρά μόνο ‘συντήρηση’.

5. Πόσο γρήγορα θα βγάλω χρήματα;

Είναι μια συχνή ερώτηση, που δυστυχώς δεν έχει μια συγκεκριμένη απάντηση. Υπάρχουν άτομα που έχουν βγάλει ικανοποιητικό εισόδημα μέσα σε ένα 3μηνο, σε ένα 6μηνο, σε ένα έτος και άλλα ποτέ. Προφανώς υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούν να συνεκτιμηθούν.

Μερικοί παράγοντες είναι: το προϊόν που προωθείτε, το σύστημα bonus της εταιρίας, τα κίνητρα, αλλά ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι η αποτελεσματική επένδυση του χρόνου.
Όσο γρηγορότερα κάποιος αρχίσει να προωθεί με μια σωστή μέθοδο την επιχειρηματική ευκαιρία της εταιρίας του Δικτυακού Μάρκετινγκ που εκπροσωπεί, τόσο πιο γρήγορα θα δημιουργηθεί ικανοποιητικό εισόδημα. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό, θα παίξει ένας ικανός ανάδοχος, ο οποίος θα σας συστήσει στην εταιρία και θα σας εκπαιδεύσει γρήγορα και αποτελεσματικά.

6. Μπορώ να το κάνω δοκιμαστικά;
Όπως σε κάθε εργασία μπορείτε να το κάνετε δοκιμαστικά. Και όπως σε κάθε δουλειά, αυτό είναι η μεγαλύτερη συνταγή αποτυχίας. Φυσικά, δεν θα αφήσετε την κύρια εργασία σας, ώστε να εργαστείτε σε μια εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ (εκτός και εάν δεν σας πειράζει να μείνετε κατά πάσα πιθανότητα χωρίς σταθερό εισόδημα για κάποιους μήνες).
Σχεδόν καμία εταιρία δικτυακού marketing δεν απαιτεί να εργάζεστε συγκεκριμένες ώρες την εβδομάδα, από την άλλη όμως χρειάζεται κάποια στοιχειώδης δέσμευση από την πλευρά σας. Χρειάζεται να αφιερώνετε συγκεκριμένες ώρες (που θα επιλέξετε εσείς το πόσο και το πότε) κάθε εβδομάδα.
Αυτές συνήθως κυμαίνονται από 3-5, για εισόδημα που αντιστοιχεί σε μερικής απασχόλησης εργασία, ή έως και 15 ώρες ανά εβδομάδα, για εισόδημα που αντιστοιχεί σε καλοπληρωμένη εργασία πλήρους απασχόλησης. Επίσης χρειάζεται να δεσμευτείτε για τουλάχιστον ένα χρόνο. Αυτό το χρόνο θα εκπαιδευτείτε και θα χτίσετε το δίκτυό σας.

7. Τι θα σκεφτούν οι φίλοι μου, όταν μάθουν 'τι δουλειά κάνω;
Γιατί θα πρέπει να ‘ντρέπεται’ κάποιος, αν αρχίσει να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά με ένα ΝΕΟ τρόπο εμπορίας, ασυνήθιστο και άγνωστο για πολλούς μέχρι σήμερα;

Έχετε δοκιμάσει κάποια προϊόντα - και είστε ενθουσιασμένοι με αυτά - ή χρησιμοποιήσατε κάποιες υπηρεσίες που μια εταιρία παρέχει με πολύ καλή εξυπηρέτηση και χαμηλές χρεώσεις, και σκεφτήκατε πως και οι φίλοι και οι γνωστοί σας ίσως να ενδιαφέρονταν να τα δοκιμάσουν;

Αν θελήσουν να τ’ αγοράσουν κι εκείνοι, ασφαλώς δεν θα απαιτήσουν να τα προμηθευτούν ‘δωρεάν’, αφού κι εσείς δώσατε χρήματα (πολλά ή λίγα, δεν έχει σημασία) για να τα αγοράσετε!

Σκέφτεστε μήπως, επειδή από τα χρήματα που θα εισπράξει η εταιρία για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών από τους φίλους σας, θα λάβετε εσείς κάποια προμήθεια, θα ‘κατηγορηθείτε’ γι' αυτό;

Επιχείρηση έχετε και αν ενδιαφέρονται και οι φίλοι σας μπορούν να κάνουν και αυτοί τη δικιά τους.


Για ποιον λόγο λοιπόν θα πρέπει να ‘ντρεπόμαστε’ που η εταιρία θα μας ανταμείψει με κάποια από τα χρήματα που εισέπραξε μετά τη δική μας 'διαμεσολάβηση';

Και γιατί να ‘ντρεπόμαστε’ που προσφέρουμε σε αγαπητά μας πρόσωπα εκλεκτά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και – το κυριότερο – την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια επιχειρηματική πρόταση για την οποία θα μας ευγνωμονούν για όλη τους τη ζωή;



πηγή: http://www.aloe-vera-forever.gr
Stumble Upon Toolbar