Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΣΑ ΤΗΝ ΟΥΡΟΛΟΙΜΩΞΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ


Καλημέρα σε όλους σας, ηθελα σήμερα να μοιραστώ την εμπειρία μου, την προηγουμένη εβδομάδα άρχισα να έχω φοβερές ενοχλήσεις κάτω χαμηλά στην κύστη με έντονο πονο. Θορυβήθηκα για ουρολοίμωξη και ξεκίνησα να πάω στον γιατρό. Δυστυχώς λόγω του ελλιπέστατου συστήματος υγείας μας δεν μπορούσα να βρω Ουρολόγο να εξεταστώ για 4 μέρες!!!!!! Φυσικά λόγω των γνώσεων μου και την αγάπη μου για την φύση από την πρώτη μέρα ξεκίνησα μια αγωγή με χυμό berry και αλόη που καθαρίζει και αποτοξινώνει τους vεφρούς, πρόπολη μελισσών που έχει φυσική αντιβιοτική και αντιβακτηριακη δράση και πολύ νεράκι! Το αποτελεσμα? μετά από 4 μέρες που κατάφερα να βρω γιατρό και δίνοντας μου παραπεμπτικό για εξετάσεις, οι εξετάσεις μου να δείχνουν τέλειες και πεντακάθαρες.
Τα συμπτώματα άρχισαν να υποχωρούν απο την τρίτη μέρα και σε όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβασα καθόλου πυρετό.
Με σύμμαχο την φύση λοιπόν.

Πηγή : Λία Κ.
Stumble Upon Toolbar